Jakby to było po kilku tygodniach regularnych ćwiczeń mięśni dna miednicy wrócić do pełni sił i na nowo cieszyć się życiem?

Trening mięśni dna miednicy rozwiązuje m. in. takie problemy jak:

  • nietrzymanie moczu (także wysiłkowe)

  • obniżanie narządów rodnych

  • stany zapalne pochwy

  • bóle miednicy, kości łonowej i krzyżowej

  • zaburzenia oddawania moczu

  • zaburzenia związane z prostatą

  • brak satysfakcji z seksu

Chcę zamówić pełny trening w formie nagrań VOD

Ćwiczenia mięśni dna miednicy – autorski trening Corefit®System

Nasz Trening Dna Miednicy jest dla każdego. Dla kobiet i mężczyzn. Nie ma ograniczeń wiekowych. Jest absolutnie bezpieczny bo wykorzystuje subtelny i terapeutyczny ruch, który nie przeciąża stawów i układu krążenia. Wytrenowane dno miednicy to: lepsza sprawność ruchowa, prosta i wyglądająca młodziej sylwetka, mniej napięć i bólu a w zamian więcej swobody w ciele, udany seks i pełny komfort podczas kaszlu, kichania, śmiechu i uprawiania sportu.

Zajęcia prowadzimy autorską metodą Izabeli ŻAK / Corefit®System, którą stworzyła w oparciu o badania własne, wieloletnie doświadczenie w pracy z pacjentami oraz najnowsze wyniki badań naukowych. Corefit®System- to profilaktyczno/terapeutyczny program wzmacniania mięśni dna miednicy, które w ścisłej współpracy z mięśniami głębokimi bioder, brzucha i grzbietu dają naszemu ciału stabilizację i ochronę.

W zależności od Twoich potrzeb zapraszamy na zajęcia indywidualne, grupowe, weekendowe warsztaty i turnusy wakacyjno/feryjne.

Pozdrawiam,

Izabela Żak
fizjoterapeuta, autorka CoreFit® System – treningu dna miednicy, który odmienił życie już tysięcy kobiet i mężczyzn.

Przygotowałam dla Ciebie 5 bezpłatnych materiałów wideo, w ramach których nauczysz się jak działają mięśnie dna miednicy i za co są odpowiedzialne.

Pokażę Ci także 3 praktyczne ćwiczenia, które od razu możesz zastosować ćwicząc w zaciszu własnego domu.

W celu odebrania nagrań wideo wybierz poniżej problem, który dotyczy Twoich dolegliwości

Po porodzie miałam takie same problemy jak Ty. Ćwiczenia dna miednicy sprawiły, że mój organizm zaczął znów normalnie funkcjonować. Dzisiaj chcę pomóc milionom kobiet, które bardzo często rutynowo są wysyłane pod skalpel.

Wpisz swoje prawdziwe imię i adres e-mail, aby odebrać bezpłatny dostęp.

Wypełniając formularz akceptujesz politykę prywatności.




Kobiety w okresie menopauzalnym mają duże problemy z wysiłkowym nietrzymaniem moczu, obniżaniem narządów rodnych i brakiem satysfakcji z seksu. Miałam je tak samo jak Ty. Ćwiczenia dna miednicy sprawiły, że mój organizm zaczął znów normalnie funkcjonować.

Dzisiaj chcę pomóc milionom kobiet, które bardzo często rutynowo są wysyłane pod skalpel.

Wpisz swoje prawdziwe imię i adres e-mail, aby odebrać bezpłatny dostęp.

Wypełniając formularz akceptujesz politykę prywatności.




Zburzenia erekcji, problemy z oddawaniem lub nietrzymaniem moczu to tylko niektóre z efektów prostaty. Za problem z którym walczysz odpowiadają mięśnie dna miednicy. Możesz poradzić sobie z nim sam, wykonując proste ćwiczenia w zaciszu własnego domu, bez niczyjej wiedzy. Pomogłam już ponad tysiącu mężczyzn, którzy cierpieli tak jak Ty.

Dzisiaj chcę pomóc ponad 3 milionom mężczyzn w Polsce dla których lekarze nie widzą ratunku.

Wpisz swoje prawdziwe imię i adres e-mail, aby odebrać bezpłatny dostęp.

Wypełniając formularz akceptujesz politykę prywatności.




Zapisz się na warsztaty stacjonarne!

Sprawdź terminy

Efekt terapeutyczny Treningu Dna Miednicy to leczenie dolegliwości takich jak:

  • wypadanie, obniżenie narządów (pęcherz moczowy, macica, pochwa, jelito)
  • przewlekłe zapalenie pęcherza, nietrzymanie moczu u kobiet i mężczyzn
  • ostre i przewlekłe bóle pleców, kręgosłupa, napięcie karku, dyskopatia
  • hemoroidy, zaparcia, zaburzenia trawienia
  • zapobieganie przerostowi prostaty, leczenie nietrzymania moczu u mężczyzn po usunięciu prostaty
  • zwyrodnienia i deformacje stawów biodrowych
  • osłabienie dna miednicy po porodzie, nacięciu krocza, cięciu cesarskim
  • trudności z orgazmem, rozszerzenie pochwy, impotencja

Trening jest dla Ciebie jeśli na chociaż jedno z poniższych pytań odpowiesz twierdząco:

  • czy zdarza Ci się popuścić mocz w trakcie kichania, kaszlu, śmiechu, seksu, dźwigania lub uprawiania wysiłku fizycznego?
  • czy masz potrzebę korzystania z toalety w nocy?
  • czy korzystasz z toalety częściej niż 6 razy w ciągu dnia?
  • czy będąc w ciąży miałaś problemy z nietrzymaniem moczu?
  • czy często zdarza Ci się poczuć nagłą i silną potrzebę oddania moczu?
  • czy cierpisz z powodu obniżenia ścian pochwy/obniżenia macicy?
  • czy dokuczają Ci bóle kręgosłupa (w szczególności odcinka lędźwiowego)?
  • czy masz bóle lub zmiany zwyrodnieniowe bioder?
  • czy masz dolegliwości po zabiegu częściowego lub całkowitego usunięcia prostaty (nietrzymanie moczu)?
  • czy cierpisz na osłabienie doznań w sferze seksualnej (brak odczuwania przyjemności, brak orgazmu, zaburzenia potencji i erekcji)?